Laatste weekje nl - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van susanne hendriks - WaarBenJij.nu Laatste weekje nl - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van susanne hendriks - WaarBenJij.nu

Laatste weekje nl

Blijf op de hoogte en volg susanne

04 Februari 2014 | Nederland, Arnhem

Ons laatste weekje Nederland is aangebroken. Maandag 10 februari is het dan zover! Dan gaat eindelijk ons grote avontuur beginnen. Zo riepen we al jaren dat we naar Australië wilden en nu gaat het dan eindelijk gebeuren en komt onze droom uit. Maar het leuke is dat we samen gaan. We kennen elkaar pas 4 maanden door het werken bij de gemeente Arnhem. Ik (Susanne) zocht een reisgenootje en kwam Julian tegen op het werk. We raakten aan de praat en het klikte heel erg, zo erg dat we nu een relatie hebben en dat we dit grote avontuur samen aangaan! Vrijdag hebben we onze laatste werkdag gehad. We zijn er wel blij mee dat we nog een weekje vrij hebben voordat we gaan. We zijn druk met de laatste voorbereidingen voor de grote reis. Zo hebben we vandaag ons internationale rijbewijs opgehaald. Verder zijn we ook druk met afscheid nemen en leuke dingen doen met vrienden en familie.

We hebben voor onze reis geen strakke planning maar we hebben wel een idee hoe we het ongeveer gaan aanpakken. We starten de eerste 2 weken in Sydney hier verblijven we bij de tante van Julian. We gaan lekker genieten van onze vakantie en gaan veel dingen bezichtigen. Na die 2 weken willen we richting Melbourne vertrekken en opzoek gaan naar een baantje. We hebben nog geen idee wat voor werk we willen gaan doen. We zien wel wat er op ons pad komt en we pakken alle baantjes aan zodat we van dat geld weer leuke dingen kunnen gaan doen. We houden jullie op de hoogte van hoe onze reis verder gaat en wat voor avonturen we gaan beleven.

XXX

Julian & Susanne

• 04 Februari 2014 - 23:31

Astrid:

Eindelijk komen jullie er dan aan! Het is heerlijk zomer. De zon, zee en wij wachten op jullie.

Geniet van de laatste dagen met familie.

Xxxx

• 05 Februari 2014 - 20:10

Margareth:

Ik ben nu al erg benieuwd naar al jullie verhalen?
    Op naar de zon en de zee, heel veel plezier, geniet er van. Wij genieten op afstand met jullie mee!!!
    Goeie reisssssssssss................
    Groetjes van Ome Henk en mij!

• 05 Februari 2014 - 21:49

Eric Maaswinkel:

Maak er een mooie belevenis van en ik zie jullie volgend jaar weer.

jullie tijdelijke ex collega Eric

• 08 Februari 2014 - 22:16

Henk En Susan :

Hey neef,

Wat een uitdaging gaan jullie aan, waanzinnig leuk.
    Geniet van jullie avontuur en heel veel geluk daar.
    Liefs uit Brielle xx

• 20 Februari 2014 - 13:37